Winkelwagen overzicht
Er zijn geen items meer in uw wagen
FRITZ!Box 7272arrow_drop_down
This support document is available for the following products:
- FRITZ!Box 7590 AX
- FRITZ!Box 7590
- FRITZ!Box 7583 VDSL
- FRITZ!Box 7583
- FRITZ!Box 7581
- FRITZ!Box 7560
- FRITZ!Box 7530 AX
- FRITZ!Box 7530
- FRITZ!Box 7520
- FRITZ!Box 7510
- FRITZ!Box 7490
- FRITZ!Box 7430
- FRITZ!Box 7390
- FRITZ!Box 7360
- FRITZ!Box 6890 LTE
- FRITZ!Box 6850 LTE
- FRITZ!Box 6850 5G
- FRITZ!Box 6840 LTE
- FRITZ!Box 6690 Cable
- FRITZ!Box 6670 Cable
- FRITZ!Box 6660 Cable
- FRITZ!Box 6591 Cable
- FRITZ!Box 6590 Cable
- FRITZ!Box 6490 Cable
- FRITZ!Box 6430 Cable
- FRITZ!Box 5690 Pro
- FRITZ!Box 5590 Fiber
- FRITZ!Box 5530 Fiber
- FRITZ!Box 5491
- FRITZ!Box 5490
- FRITZ!Box 4060
- FRITZ!Smart Gateway
- FRITZ!DECT 500
- FRITZ!DECT 210
- FRITZ!DECT 200
FRITZ!Box meldt "Unspecified error occurred" bij het toevoegen van een Google-agenda
Tijdens configuratie van een automatische schakeling voor de schakelbare contactdoos, bijvoorbeeld FRITZ!DECT 200, kan Google Agenda niet worden toegevoegd. Tijdens het authenticatieproces wordt de foutmelding "The authentication process for the Google Calendar on the FRITZ!Box could not complete the procedure successfully. Unspecified error (code:=1) occurred" weergegeven.
Oorzaak
- Het authenticatieproces werd voortijdig afgebroken.
Opmerking:De configuratieprocedure en informatie over functies in deze handleiding hebben betrekking op het meest recente FRITZ!OS van de FRITZ!Box.
1 FRITZ!Box opnieuw opstarten
- Klik in de gebruikersinterface van de FRITZ!Box op "System".
- Klik in het menu "System" op "Backup".
- Klik op het tabblad "Restart".
- Klik op de knop "Restart".
2 Agenda toevoegen
- Voeg de Google-agenda toe voor het smarthome-apparaat.