Winkelwagen overzicht
Er zijn geen items meer in uw wagen
FRITZ!Box 7583 VDSLarrow_drop_down
This support document is available for the following products:
- FRITZ!Box 7590 AX
- FRITZ!Box 7590
- FRITZ!Box 7583
- FRITZ!Box 7530 AX
- FRITZ!Box 7530
- FRITZ!Box 7520
- FRITZ!Box 7510
- FRITZ!Box 7490
- FRITZ!Box 6890 LTE
- FRITZ!Box 6850 LTE
- FRITZ!Box 6850 5G
- FRITZ!Box 6690 Cable
- FRITZ!Box 6670 Cable
- FRITZ!Box 6660 Cable
- FRITZ!Box 6591 Cable
- FRITZ!Box 6590 Cable
- FRITZ!Box 6490 Cable
- FRITZ!Box 5690 Pro
- FRITZ!Box 5590 Fiber
- FRITZ!Box 5530 Fiber
- FRITZ!Box 5491
- FRITZ!Box 5490
- FRITZ!Box 4060
- FRITZ!DECT 500
FRITZ!DECT 500 verliest regelmatig verbinding met de FRITZ!Box
De DECT-verbinding tussen de ledlamp FRITZ!DECT 500 en de FRITZ!Box wordt regelmatig verbroken. In de gebruikersinterface van de FRITZ!Box in het menu Smart Home" wordt de verbindingsstatus "Niet verbonden" aangegeven.
Opmerking:De configuratieprocedure en informatie over functies in deze handleiding hebben betrekking op het meest recente FRITZ!OS van de FRITZ!Box.
Voer de hier beschreven stappen achterelkaar uit. Controleer na elke stap of het probleem is opgelost.
1 Meest recente FRITZ!OS van de FRITZ!Box installeren
- Installeer op de FRITZ!Box het meest recente FRITZ!OS.
2 Firmware van de ledlamp bijwerken
- Klik in de gebruikersinterface van de FRITZ!Box op "Thuisnetwerk".
- Klik in het menu "Thuisnetwerk" op "Mesh".
- Klik bij het apparaat in kwestie op "Update uitvoeren".
3 Andere basisstations uitzetten
- Zet bij wijze van test andere basisstations in de buurt van de FRITZ!Box uit.
- Als het probleem nu niet meer optreedt, zet het andere basisstation dan uit of plaats het basisstation op grotere afstand van de FRITZ!Box.
4 "DECT-vermogen verminderen" ("DECT-vermogen verkleinen") uitschakelen
- Klik in de gebruikersinterface van de FRITZ!Box op "Telefonie".
- Klik in het menu "Telefonie" op "DECT".
- Schakel bij "Zendvermogen" de optie "DECT-vermogen verminderen" ("DECT-vermogen verkleinen") uit.
- Klik op "Toepassen" om de instellingen op te slaan.
5 USB 3.0-apparaten van FRITZ!Box loskoppelen
- Koppel bij wijze van test alle USB 3.0-apparaten los van de USB-poorten van de FRITZ!Box.
- Als het probleem nu niet meer optreedt, veroorzaakt een USB-apparaat interferentie op de draadloze verbinding. Verhelp de interferentie die wordt veroorzaakt door het USB-apparaat.