Bellers horen geen ingesprektoon als er al wordt gebeld via de FRITZ!Box

Bellers horen niet de ingesprektoon, maar de wektoon als er al wordt gebeld via de FRITZ!Box. Daardoor denkt de beller dat de lijn vrij is.

Voer de hier beschreven stappen achterelkaar uit. Controleer na elke stap of het probleem is opgelost.

1 FRITZ!Box instellen

  1. Klik in de gebruikersinterface van de FRITZ!Box op "Telefonie".
  2. Klik in het menu "Telefonie" op "Telefoonapparaten" ("Randapparatuur").
  3. Klik bij de telefoon in kwestie op de knop (Bewerken).
  4. Klik op het tabblad "Kenmerken van het telefoonapparaat".
  5. Schakel de optie "Oproep afwijzen indien in gesprek (busy on busy)" ("Oproep afwijzen bij bezet (busy on busy") in.
  6. Schakel de optie "Aankloppen" uit.
  7. Klik op "Toepassen" om de instellingen op te slaan.

2 Functie wordt niet ondersteund bij telefoons die zijn aangemeld bij de Mesh Repeater.

De functie "Oproep weigeren indien in gesprek (Busy on busy)" wordt niet ondersteund als er wordt gebeld met telefoons die zijn aangemeld bij een Mesh Repeater. Als er wordt gebeld met een FRITZ!Fon die is aangemeld bij de Mesh Repeater, is het daarom niet mogelijk om aan nóg een beller te signaleren dat het telefoonnummer in gesprek is.

Product toegevoegd aan favorieten