Winkelwagen overzicht
Er zijn geen items meer in uw wagen
FRITZ!Box 6490 Cablearrow_drop_down
This support document is available for the following products:
- FRITZ!Box 7590 AX
- FRITZ!Box 7590
- FRITZ!Box 7583 VDSL
- FRITZ!Box 7583
- FRITZ!Box 7581
- FRITZ!Box 7560
- FRITZ!Box 7530 AX
- FRITZ!Box 7530
- FRITZ!Box 7520
- FRITZ!Box 7510
- FRITZ!Box 7490
- FRITZ!Box 7430
- FRITZ!Box 6890 LTE
- FRITZ!Box 6850 LTE
- FRITZ!Box 6850 5G
- FRITZ!Box 6690 Cable
- FRITZ!Box 6670 Cable
- FRITZ!Box 6660 Cable
- FRITZ!Box 6591 Cable
- FRITZ!Box 6590 Cable
- FRITZ!Box 6430 Cable
- FRITZ!Box 5690 Pro
- FRITZ!Box 5590 Fiber
- FRITZ!Box 5530 Fiber
- FRITZ!Box 5491
- FRITZ!Box 5490
- FRITZ!Box 4060
- FRITZ!DECT 440
- FRITZ!DECT 400
FRITZ!DECT-schakelaar verliest regelmatig verbinding met de FRITZ!Box
De DECT-verbinding tussen de FRITZ!DECT-schakelaar, bijvoorbeeld FRITZ!DECT 440, en de FRITZ!Box wordt regelmatig verbroken. In de gebruikersinterface van de FRITZ!Box in het menu Smart Home" wordt de verbindingsstatus "No connection" weergegeven.
Opmerking:Deze handleiding heeft betrekking op FRITZ!OS 7.50 of nieuwer. Onder een oudere FRITZ!OS-versie kan de configuratie afwijken of is de functie mogelijk niet beschikbaar. De FRITZ!OS-versie vind je in de gebruikersinterface op de pagina "Overview".
Voer de hier beschreven maatregelen na elkaar uit. Controleer na elke maatregel of het probleem is opgelost.
1 Meest recente FRITZ!OS van de FRITZ!Box installeren
- Installeer op de FRITZ!Box het meest recente FRITZ!OS.
2 Firmware van de FRITZ!DECT-schakelaar bijwerken
- Klik in de gebruikersinterface van de FRITZ!Box op "Home Network".
- Klik in het menu "Home Network" op "Mesh".
- Klik bij het apparaat in kwestie op "Perform update".
3 Batterijniveau controleren
- Klik in de gebruikersinterface van de FRITZ!Box op "Smart Home".
- Klik in het menu "Smart Home" op "Devices and Groups".
- Klik bij het apparaat in kwestie op de knop (Bewerken).
- Controleer het batterijniveau.
- Als er een melding over een laag batterijniveau wordt weergegeven, vervang dan de batterij in het apparaat door een nieuwe.
4 Andere basisstations uitzetten
- Zet bij wijze van test andere basisstations in de buurt van de FRITZ!Box uit.
- Als het probleem nu niet meer optreedt, zet het andere basisstation dan uit of plaats het basisstation op grotere afstand van de FRITZ!Box.
5 "Reduce DECT field strength" uitschakelen
- Klik in de gebruikersinterface van de FRITZ!Box op "Telephony".
- Klik in het menu "Telephony" op "DECT".
- Schakel bij "Radio Field Strength" de optie "Reduce DECT field strength" uit.
- Klik op "Apply" om de instellingen op te slaan.