Winkelwagen overzicht
Er zijn geen items meer in uw wagen
FRITZ!Box 6690 Cablearrow_drop_down
This support document is available for the following products:
- FRITZ!Box 7590 AX
- FRITZ!Box 7590
- FRITZ!Box 7583 VDSL
- FRITZ!Box 7583
- FRITZ!Box 7581
- FRITZ!Box 7560
- FRITZ!Box 7530 AX
- FRITZ!Box 7530
- FRITZ!Box 7520
- FRITZ!Box 7510
- FRITZ!Box 7490
- FRITZ!Box 7430
- FRITZ!Box 6890 LTE
- FRITZ!Box 6850 LTE
- FRITZ!Box 6850 5G
- FRITZ!Box 6670 Cable
- FRITZ!Box 6660 Cable
- FRITZ!Box 6591 Cable
- FRITZ!Box 6590 Cable
- FRITZ!Box 6490 Cable
- FRITZ!Box 6430 Cable
- FRITZ!Box 5690 Pro
- FRITZ!Box 5590 Fiber
- FRITZ!Box 5530 Fiber
- FRITZ!Box 5491
- FRITZ!Box 5490
- FRITZ!Box 4060
- FRITZ!DECT 440
- FRITZ!DECT 400
FRITZ!DECT-schakelaar verliest regelmatig verbinding met de FRITZ!Box
De DECT-verbinding tussen de FRITZ!DECT-schakelaar, bijvoorbeeld FRITZ!DECT 440, en de FRITZ!Box wordt regelmatig verbroken. In de gebruikersinterface van de FRITZ!Box in het menu Smart Home" wordt de verbindingsstatus "Niet verbonden" aangegeven.
Voer de hier beschreven stappen achterelkaar uit. Controleer na elke stap of het probleem is opgelost.
1 Firmware van de FRITZ!DECT-schakelaar bijwerken
- Klik in de gebruikersinterface van de FRITZ!Box op "Thuisnetwerk".
- Klik in het menu "Thuisnetwerk" op "Mesh".
- Klik bij het apparaat in kwestie op "Update uitvoeren".
2 Batterijniveau controleren
- Klik in de gebruikersinterface van de FRITZ!Box op "Smarthome".
- Klik in het menu "Smarthome" op "Apparaten en groepen".
- Klik bij het apparaat in kwestie op de knop (Bewerken).
- Controleer het batterijniveau.
- Als er een melding over een laag batterijniveau staat, vervang dan de batterij in het apparaat door een nieuwe.
3 Andere basisstations uitzetten
- Zet bij wijze van test andere basisstations in de buurt van de FRITZ!Box uit.
- Als het probleem nu niet meer optreedt, zet het andere basisstation dan uit of plaats het basisstation op grotere afstand van de FRITZ!Box.
4 "DECT-vermogen verminderen" ("DECT-vermogen verkleinen") uitschakelen
- Klik in de gebruikersinterface van de FRITZ!Box op "Telefonie".
- Klik in het menu "Telefonie" op "DECT".
- Schakel bij "Zendvermogen" de optie "DECT-vermogen verminderen" ("DECT-vermogen verkleinen") uit.
- Klik op "Toepassen" om de instellingen op te slaan.
5 USB 3.0-apparaten van FRITZ!Box loskoppelen
- Koppel bij wijze van test alle USB 3.0-apparaten los van de USB-poorten van de FRITZ!Box.
- Als het probleem nu niet meer optreedt, veroorzaakt een USB-apparaat interferentie op de draadloze verbinding. Verhelp de interferentie die wordt veroorzaakt door het USB-apparaat.