Winkelwagen overzicht
Er zijn geen items meer in uw wagen
FRITZ!Box 6820 LTEarrow_drop_down
This support document is available for the following products:
- FRITZ!Box 7690
- FRITZ!Box 7682
- FRITZ!Box 7590 AX
- FRITZ!Box 7590
- FRITZ!Box 7583 VDSL
- FRITZ!Box 7583
- FRITZ!Box 7581
- FRITZ!Box 7560
- FRITZ!Box 7530 AX
- FRITZ!Box 7530
- FRITZ!Box 7520
- FRITZ!Box 7510
- FRITZ!Box 7490
- FRITZ!Box 7430
- FRITZ!Box 6890 LTE
- FRITZ!Box 6860 5G
- FRITZ!Box 6850 LTE
- FRITZ!Box 6850 5G
- FRITZ!Box 6850 4G
- FRITZ!Box 6690 Cable
- FRITZ!Box 6670 Cable
- FRITZ!Box 6660 Cable
- FRITZ!Box 6591 Cable
- FRITZ!Box 6590 Cable
- FRITZ!Box 6490 Cable
- FRITZ!Box 6430 Cable
- FRITZ!Box 5690 XGS
- FRITZ!Box 5690 Pro
- FRITZ!Box 5690
- FRITZ!Box 5590 Fiber
- FRITZ!Box 5530 Fiber
- FRITZ!Box 5491
- FRITZ!Box 5490
- FRITZ!Box 4690
- FRITZ!Box 4060
- FRITZ!Box 4050
- FRITZ!Box 4040
- FRITZ!Box 4020
- FRITZ!Box 3490
- FRITZ!WLAN Stick v2
- FRITZ!WLAN Stick N v2
- FRITZ!WLAN Stick AC 860
- FRITZ!WLAN Stick AC 430 MU-MIMO
- FRITZ!WLAN Stick AC 430
- FRITZ!WLAN Repeater N/G
- FRITZ!WLAN Repeater DVB-C
- FRITZ!WLAN Repeater 450E
- FRITZ!WLAN Repeater 310
- FRITZ!WLAN Repeater 1160
- FRITZ!Repeater 6000
- FRITZ!Repeater 600
- FRITZ!Repeater 300E
- FRITZ!Repeater 3000 AX
- FRITZ!Repeater 3000
- FRITZ!Repeater 2700
- FRITZ!Repeater 2400
- FRITZ!Repeater 1750E
- FRITZ!Repeater 1700
- FRITZ!Repeater 1610 Outdoor
- FRITZ!Repeater 1200 AX
- FRITZ!Repeater 1200
- FRITZ!Mesh Set 4200
- FRITZ!Mesh Set 2700
- FRITZ!Mesh Set 1700
- FRITZ!Mesh Set 1600
- FRITZ!Powerline 540E
- FRITZ!Powerline 1260E
- FRITZ!Powerline 1260
- FRITZ!Powerline 1240E
- FRITZ!Powerline 1240 AX
- FRITZ!Smart Gateway
Mesh Repeater brengt geen Wi-Fi-verbinding tot stand
Een Mesh Repeater brengt na het instellen geen Wi-Fi-verbinding met de FRITZ!Box tot stand. Bij gebruik van een FRITZ!Repeater als Mesh Repeater, knipperen afhankelijk van het model de signaalsterkte-leds een tijdlang en gaan dan uit, of de Connect-led knippert een tijdlang snel en vervolgens weer langzaam.
Voer de hier beschreven stappen achterelkaar uit om het probleem te verhelpen.
Opmerking:De instructies voor de configuratie en de informatie over de functies in deze handleiding hebben betrekking op FRITZ!Box 6820 LTE v2, v3 en v4 met het meest recente FRITZ!OS; de FRITZ!Box 6820 LTE v1 kan daarvan afwijken.
1 Meest recente FRITZ!OS van de FRITZ!Box installeren
- Installeer op de FRITZ!Box het meest recente FRITZ!OS.
2 Wi-Fi-instellingen van de FRITZ!Box optimaliseren
Naam van het Wi-Fi-netwerk (SSID) aanpassen
- Klik in de gebruikersinterface van de FRITZ!Box op ‘Wi-Fi’.
- Klik in het menu ‘Wi-Fi’ op ‘Wi-Fi-netwerk’ (‘Draadloos netwerk’).
- Klik op ‘Meer informatie over het Wi-Fi-netwerk’ en schakel de optie ‘Naam van het Wi-Fi-netwerk verbergen’ uit. Daardoor voorkom je dat sommige Wi-Fi-apparaten geen verbinding met de FRITZ!Box tot stand kunnen brengen en maak je het voor de FRITZ!Box mogelijk je Wi-Fi-apparaten in het Mesh-netwerk optimaal aan te sturen (‘Mesh Wi-Fi steering’).
- Als je de naam van het Wi-Fi-netwerk (SSID) van de FRITZ!Box hebt gewijzigd, verwijder dan alle speciale tekens uit de naam van he Wi-Fi-netwerk. Gebruik alleen letters (maar géén letters met trema’s of met accenttekens en geen ß), cijfers en spaties, omdat sommige Wi-Fi-apparaten niet alle door de FRITZ!Box toegestane speciale tekens ondersteunen.
- Klik op ‘Toepassen’ om de instellingen op te slaan.
MAC-adresfilter uitschakelen
- Klik in de gebruikersinterface van de FRITZ!Box op ‘Wi-Fi’.
- Klik in het menu ‘Wi-Fi’ op ‘Beveiliging’ (‘Veiligheid’).
- Klik op ‘Wi-Fi-toegang beperken’.
- Schakel de optie ‘Alle nieuwe Wi-Fi-apparaten toelaten’ in.
- Klik op ‘Toepassen’ om de instellingen op te slaan.
WPS-functie inschakelen
- Klik in de gebruikersinterface van de FRITZ!Box op ‘Wi-Fi’.
- Klik in het menu ‘Wi-Fi’ op ‘Beveiliging’ (‘Veiligheid’).
- Klik op het tabblad ‘WPS-snelverbinding’.
- Schakel de optie ‘Push-button-methode actief’ in.
- Klik op ‘Toepassen’ om de instellingen op te slaan.
Toetsblokkering uitschakelen
- Klik in de gebruikersinterface van de FRITZ!Box op ‘Systeem’.
- Klik in het menu ‘Systeem’ op ‘Toetsen en leds’.
- Klik op het tabblad ‘Toetsblokkering’.
- Schakel de toetsblokkering uit.
- Klik op ‘Toepassen’ om de instellingen op te slaan.
3 Wi-Fi-verbinding opnieuw instellen
- Stel de verbinding van de Mesh Repeater met de FRITZ!Box opnieuw in. Gebruik de handleiding die geschikt is voor jouw Mesh Repeater: