Fabrieksinstellingen van de FRITZ!DECT-radiatorthermostaat laden

Laad de fabrieksinstellingen om alle individuele instellingen te verwijderen die je hebt geconfigureerd voor de FRITZ!DECT-radiatorthermostaat. Dat is zinvol als je de FRITZ!DECT-radiatorthermostaat bijvoorbeeld ergens anders gaat gebruiken of als je van plan bent om de radiatorthermostaat aan een andere gebruiker te geven.

Je kunt de fabrieksinstellingen van de FRITZ!DECT-radiatorthermostaat laden via de menutoets.

1 FRITZ!DECT-radiatorthermostaat afmelden

  1. Klik in de gebruikersinterface van de FRITZ!Box of in de gebruikersinterface van de FRITZ!Smart Gateway op "Smarthome".
  2. Klik in het menu "Smarthome" op "Apparaten en groepen".
  3. Klik op de knop "Apparaat verwijderen".
  4. Klik vervolgens bij het apparaat in kwestie op de knop (Verwijderen).
  5. Klik op de knop "Voltooid".

2 Opnieuw opstarten

Sommige instellingen van de radiatorthermostaat blijven mogelijk gehandhaafd nadat je deze hebt afgemeld bij de FRITZ!Box of de FRITZ!Smart Gateway. Start de FRITZ!Box of de FRITZ!Smart Gateway daarom opnieuw op, zodat alle instellingen worden gewist:

FRITZ!Box opnieuw opstarten

  1. Klik in de gebruikersinterface van de FRITZ!Box op "Systeem".
  2. Klik in het menu "Systeem" op "Back-up".
  3. Klik op het tabblad "Opnieuw opstarten" ("Herstart").
  4. Klik op de knop "Opnieuw opstarten".

FRITZ!Smart Gateway opnieuw opstarten

  1. Klik in de gebruikersinterface van de FRITZ!Smart Gateway op "Systeem".
  2. Klik in het menu "Systeem" op "Back-up".
  3. Klik op het tabblad "Opnieuw opstarten" ("Herstart").
  4. Klik op de knop "Opnieuw opstarten".

3 Fabrieksinstellingen laden

  1. Druk bij de radiatorthermostaat op de toets "Menu".
  2. Selecteer de menuoptie "Zurücksetzen" en druk op "OK".
  3. Druk opnieuw op "OK".
Product toegevoegd aan favorieten